Horas:
Financiación:
Destinatarios:
Prazas
Datas, Horarios e Sesións
Data Inicio
Data Peche
Tipos Formación
Datas e horarios
Número Webinars
Enlace ao curso
Necesidades, prerrequisitos e inf. xeral
Necesidades a cubrir
Prerrequisitos
Carácter
Medios necesarios
Datos persoal Formador e Titor
Persoal formador
Empresa contratada
Titor
Descrición
Power BI é unha novedosa solución que mellora a toma de decisións nos negocios. Está formada por un conxunto de ferramentas que permiten obter datos de moi diversas fontes, integrarlos e convertirlos en información para que sexa analizada e compartida mediante excelentes ferramentas de visualización e colaboración.
O curso Modelado e Análise de Datos con Power BI ten por obxectivo introducir no manexo da ferramenta de Intelixencia de Negocios de Microsoft Power BI. A partir de diferentes orixes de datos os participantes aprenderán a crear auténticos cadros de mando que os axuden na toma de decisiones.
Competencias a desenvolver
Durante o curso, traballando coa ferramenta Power BI Desktop os participantes adquirirán coñecementos sobre:
- Introdución a Intelixencia de Negocios ou Business Intelligence.
- Entorno Power BI.
- Integración de datos con Power Query a partir de diversas orixes de datos.
- Limpeza, transformación, filtrado, relacións... de datos.
- Definición de modelo de datos e as súas relacións.
- Definir métricas sinxelas coa linguaxe DAX.
- Creación de gráficas, tarxetas, mapas ou visualizacións necesarias para definir o Dashboard.
- Dar formato ao entorno creado: follas, tooltips, filtros, obxectos e mais.
- Visualización en dispositivos móbiles.
- Compartir os informes creados.
Metodoloxía
Curso de 24 horas de duración eminentemente práctico, levado a cabo con exemplos preparados e adaptados ao negocio, de modo que resulte máis sinxela a comprensión. Ademáis, desde o primero minuto verase a utilidade e os resultados do que se vai aprendendo.
O curso impartirase en formato online en directo co docente, a través da ferramenta Zoom, e constará de 8 sesións dunha duración de 3 horas repartidas do seguinte xeito:
- 1ra sesión: martes, 12 de novembro de 9:00 a 12:00
- 2da sesión: mércores, 13 de novembro de 9:00 a 12:00
- 3ra sesión: xoves, 14 de novembro de 9:00 a 12:00
- 4ta sesión: martes, 19 de novembro de 9:00 a 12:00
- 5ta sesión: xoves, 21 de novembro de 9:00 a 12:00
- 6ta sesión: martes, 26 de novembro de 9:00 a 12:00
- 7ma sesión: mércores, 27 de novembro de 9:00 a 12:00
- 8va sesión: xoves, 28 de novembro de 9:00 a 12:00
Temario
Módulo 1. Introdución a Business Intelligence e Power BI
- Instalación de Power BI
- Entorno Power BI Desktop
- O servizo de Power BI
Módulo 2. Importación, Transformación e Carga de Datos. Query Editor.
Normalmente os datos que queremos analizar están dispersos en diferentes orixes como bases de datos, arquivos Excel, CSV ou incluso na web. Veremos neste módulo cómo usar o Query Editor, e a linguaxe M, para poder importar, transformar e cargar os datos preparados para o modelo.
- Editor de Consultas - Power Query
- Getting Data
- Query Editor
- O entorno de Power Querry
- Cinta de opcións
- Panel de Consultas
- Área de Traballo
- Pasos aplicado
- Obtención de datos de diferentes orixes. Getting data
- Excel
- CSV
- Web
- Importar dende unha carpeta
- Consulta en branco
- Reutilización de consultas con Duplicar ou Referenciar
- Transformacións Básicas
- Transformar columnas
- Engadir columnas
- Pivot/Unpivot
- Reemplazar
- Combinar ou anexar consultas
- Outras transformacións
- Operacións Básicas
- Selecionar e eliminar columnas
- Conservar e eliminar filas
- Primeira fila como encabezado
- Eliminar Duplicados
- Dividir Columna
- Reemplazar valores
- Formato de Datos
- Transformacións
- Traspoñer
- Mover Columnas
- Detectar Tipo de Datos
- Formato de datos: Texto, Número, Data
- Engadir Columnas
- Duplicar Columna
- Columna Índice
- Columna de Texto
- Columna de Número
- Columna de Data
- Columna Condicional
- Columna a partir de exemplos
- Conexión de Arquivos en Carpeta
- Combinar arquivos
- Combinar consultas
- Anexar consultas
- Consulta duplicada
- Consulta referenciada
- Editor Avanzado e a linguaxe M
Módulo 3. Modelado de Datos e DAX
Comenzaremos a parte de Modelado con algúns conceptos básicos e presentando o entorno de traballo. Modelaremos o sistema, as relacións así como os tipos de datos. Aprenderemos a traballar con DAX e crear columnas calculadas, medidas e tablas calculadas. Introduciremos a linguaxe DAX e a súa versatilidade con funcións de Intelixencia de tempo e CALCULATE.
- Conceptos básicos e Entorno de Traballo
- Normalización vs Denormalización
- Modelos de datos dimensionais. Esquemas Estrela e Copo de Neve
- Táboas de Feitos e Táboas Dimensionais ou Mestras
- Crear o modelo de datos. Relacións
- Modelado e categorización de datos
- Táboas e relacións
- Setup
- Relacións Activas/Inactivas
- Grupos
- Ocultar
- Introdución a DAX
- Columnas calculadas
- Medidas Implícitas/Explícitas
- Creación de medidas rápidas
- Medidas sobre medidas
- Organizar medidas
- Formulación con DAX
- Operadores
- Funcións Engadidas: SUM e outras
- Funcións Iteradoras: SUMX e outras
- Outras funcións: RELATED, FILTER, ALL, VALUES.
- CALCULATE
- O contexto. Contexto Filtro e Contexto Fila
- Funcións Time Intelligence
Módulo 4. Visualizacións en Power BI
Neste módulo navegaremos pola interface mais visual de Power BI. Definiremos as visualizacións, e a interacción entre elas e as follas. Pensando en subilo e compartilo.
- Diferentes Visualizacións
- Táboas vs Matrices en Power BI
- Gráficos de barras, columnas líneas e outros
- Tarxetas e KPI
- Visualizacións xeográficas
- Opcións de Visualizacións
- Mostrar categorías sen datos
- Como crear grupos en Power BI
- Panel de Analytics
- Outras opcións
- Filtro en Power BI
- Explorando datos: Drill Up + Drill Down + Expand All Down
- Filtros e Segmentadores de Datos
- Filtros seletivos coa ferramenta Visual Interactions
- Xerarquías en eixes e filtros Top N
- Marcadores. Agrupando, excluíndo e incluíndo datos nunha visualización
- Filtros de páxina
- Ferramentas auxiliares para deseñar reportes:
- Alineado, distribución e layouts
- Formas, textos, bordes e imaxes
- Cores de series, bordes, saturación, fondos e formato condicional
- Temas de Power BI
- Formato para móbiles
Módulo 5. O Servizo de Power BI
Unha vez creado o informe en Power BI Desktop, procederemos a subilo ao Servizo de Power BI para poder compartilo.
- Publicar no Servizo de Power BI
- Moverse no Servizo de Power BI
- Creación e configuración de Dashboards
- Creación de unha App