Documentos a procesar
Procedemento de subida de documentos
(Novo procedemento) 03/10/2023
Para instructores / PDI / PAS
- Escoller a clase onde se quere incorporar un documento
- Anotar o “Número de la Clase” (39192121 no exemplo)
- Ir a “Editar” para identificar cal é a clave de entrada á clase
- Anotar a “Clave de inscripción”: (No exemplo: “1234”)
- O instructor ten que modificar un parámetro no exercicio onde quere subir o documento.
- Na columna “Acciones”, seleccionar “Más acciones” y ubicar la opción “Editar configuración”.
- Este paso faise soamente unha vez antes de querer subir varios documentos.
- Para poder subir varios documentos no mesmo exercicio o instrutor debe ir á seleccionar “Configuración opcional”.
- Baixar ata a opción: “Generar Reportes de Similitud para entregas de los estudiantes” e seleccionar “
Inmediatamente (puede reescribir los informes hasta la fecha límite de entrega)”. - Esta opción permitirá subir varios documentos co mesmo rol de estudante nun único exercicio.
- Agora, o instructor ten que cambiar o seu perfil a “Estudiante”.
- Ir á opción de menú “Inscribirse en una clase”
- Incorporar tanto o dato do número de clase como da contrasinal.
- O instrutor xa terá acceso á clase como estudante:
- Si pincha sobre o nome da clase apareceralle a seguinte imaxe cos datos dos exercicios que están asociados a esa clase:
- Se agora pincha sobre a opción “Enviar” poderá subir o documento como o facía antes como instrutor
- Para revisar o resultado do proceso de identificación de similitudes debe cambiar na opción de menú “Estudiante” de novo a “Instrutor”.