Horas:
Financiación:
Destinatarios:
Prazas
Datas, Horarios e Sesións
Data Inicio
Data Peche
Tipos Formación
Datas e horarios
Número Webinars
Enlace ao curso
Necesidades, prerrequisitos e inf. xeral
Necesidades a cubrir
Prerrequisitos
Carácter
Medios necesarios
Datos persoal Formador e Titor
Persoal formador
Empresa contratada
Titor
Descrición
Blender é un programa informático multiplataforma, dedicado especialmente ao modelado, iluminación, renderizado, a animación e creación de grafos tridimensionais. Tamén de composición dixital utilizando a técnica procesal de nodos, edición de vídeo, escultura (inclúe topoloxía dinámica) e pintura dixital.
As características deste software libre de modelado 3D son:
- Multiplataforma, libre, gratuito e cun tamaño de orixe realmente pequeno comparado con outros paquetes de 3D.
- Capacidade para unha gran variedade de primitivas xeométricas, incluíndo curvas, maias poligonais, vacíos, NURBS, metaballs.
- Xunto as ferramentas de animación inclúense cinemática inversa, deformacións por armadura ou cuadrícula, vértices de carga e partículas estáticas e dinámicas.
- Edición de audio e sincronización de video.
- Características interactivas para xogos como deteción de colisións, recreacións dinámicas e lóxica.
- Posibilidades de renderizado interno versátil e integración externa con potentes trazadores de raios ou “raytracer” libres como kerkythea, YafRay ou Yafrid.
- Lenguaxe Python para automatizar ou controlar varias tarefas.
- Acepta formatos gráficos como TGA, JPG, Iris, SGI, ou TIFF. Tamén pode ler ficheiros Inventor.
- Motor de xogos 3D integrado, cun sistema de ladrillos lóxicos. Para mais control úsase programación en lenguaxe Python.
- Simulacións dinámicas para softbodies, partículas e fluidos.
- Modificadores apilables, para a aplicación de transformación non destrutiva sobre maias.
- Sistema de partículas estáticas para simular cabelos e pelaxes, ao que se agregaron novas propiedades entre as opcións de shaders para lograr texturas realistas.
Competencias a desenvolver
Coa realización deste curso os participantes adquirirán coñecementos sobre:
- A ferramente Blender e a sua comunidade
- A interface gráfica de Blender
- Estratexias de modelado
- Blocking
- Creación de materiais PBR e texturas
- Coordenadas de obxectos UV
- Iluminación e cámaras
- Preparación e renderizado da escena
- Animación
- Sistema de particulas
- Extensións de Blender
Metodoloxía
O curso combinará a formación teórica sobre unha serie de temas xerais, coa práctica a través da creación dunha sinxela escena en 3D.
A través da teoría adquiriranse coñecementos xerais da industria da creación 3D e do software Blender 3D, e a través da parte practica obteranse as competencias básicas para desenrolar un modelo 3D completo.
O curso impartirase en formato de videoconferencias en directo co formador, a través da aplicación Zoom.
Ditas videoconferencias repartiranse do seguinte xeito:
- 1ra sesión, venres 27 de setembro de 9:00 a 11:00
- 2da sesión, luns 30 de setembro de 9:00 a 10:00
- 3ra sesión, venres 4 de outubro de 9:00 a 11:00
- 4ta sesión, luns 7 de outubro de 9:00 a 10:30
- 5ta sesión, venres 11 de outubro de 9:00 a 12:00
- 6ta sesión, luns 14 de outubro de 9:00 a 10:00
- 7ta sesión, venres 18 de outubro de 9:00 a 11:00
- 8ta sesión, luns 21 de outubro de 9:00 a 10:30
- 9na sesión, venres 25 de outubro de 9:00 a 12:00
- 10ma sesión, luns 28 de outubro de 9:00 a 10:30
- 11ra sesión, luns 4 de novembro de 9:00 a 10:30
- 12da sesión, venres 8 de novembro de 9:00 a 12:00
- 13ra sesión, luns 11 de novembro de 9:00 a 10:30
Temario
1.- Presentación
2.- Que é Blender 3D?
- Orixe de Blender 3D
- Software open source
- Campos de aplicación directa de Blender 3D
- Campos de aplicación indirecta
- Frecuencia de actualizacións
- Contribución ao desenvolvemento do código
3.- Aprendizaxe da ferramenta baseándose no desenvolvemento dun exercicio práctico
- Escoller un modelo que se adapte ao noso nivel de uso
- Establecer cal é o uso que terá ese modelo
- Establecer cal é o nivel de definición que debe ter ese modelo en función do seu uso
- Escoller boas referencias do modelo
- Establecer unha estratexia para acometer o traballo
4.- Primeiros pasos
- Descarga de Blender 3D
- Instalación de Blender 3D
- A lapela de axustes de Blender 3D
- Axustes de sistema
- Axustes de entrada de datos
- Instalación de Addons
5.- A interface gráfica
- Os workspaces
- O layout workspace
- A lapela 3D
- O selector de editores
- O outliner
- O panel de propiedades
- O timeline
- Engadindo lapelas ao noso entorno
- Gardando a nosa configuración favorita
6.- Preparación do entorno de traballo
- O modeling workspace
- A lapela 3D
- O menú de ferramentas T
- O menú de opcións N
- O gizmo de visualización
- As opcións de snapping
- O cursor 3D
7.- Estratexias de modelado
- Carga das imaxes de referenza na lapela 3D
- División do obxecto de referencia nos seus compoñentes clave
- Busca de relacións xeométricas entre os compoñentes do obxecto de referencia
- Establecemento dunha estratexia de modelado
- Establecemento de qué compoñentes do obxecto de referencia vamos a modelar e cales se van a simular con texturas.
8.- Blocking
- Engadir obxectos á escena
- Os modos de obxecto e de edición
- Os elementos xeométricos dun obxecto
- Transformacións básicas dos elementos dun obxecto
- Trasnformacións avanzadas dos elementos dun obxecto
- Transformacións en modo obxecto: os modificadores
- Construír a estrutura base do obxecto de referencia
9.- Detallado do modelo
- Modelo recursivo
- Limpeza de topoloxía
- Quads, tris e ngons
- O modificador subdivision surface
10.- Creación de materiais PBR
- Materiais physically based rendering
- O shading workspace
- Traballando con nodos
- Shader principled bsdf
- Materiais dieléctricos
- Materiais condutivos
11.- Obtención de coordenadas uv de obxectos
- O uv editing workspace
- Coordenadas uv dun obxecto
- Definición das costuras na topoloxía dun obxecto
- Obtención dos mapas con coordenadas uv dun obxecto
12.- Creación de texturas
- O texture paint workspace
- Texturas procedurales
- Texturas bitmap
- Canais de texturas dun material
- Pintado de texturas en tempo real
13.- Iluminación
- Tipos de luces en Blender
- Axustes dos tipos de luces
- Características das sombras
- Creación dun entorno
- Iluminación cun entorno
- Iluminación con obxectos
14.- Cámaras
- A cámara de Blender 3D
- Parámetros da cámara de Blender 3D
- Axustes de resolución da escena
- Axustes de framerate da escena
- Trasnsformacións da cámara
15.- Preparación da escena
- Creación dun backdrop para a nosa escena
- Iluminación da escena
- Posicionar a cámara na escena
- Axustar a composición da imaxe a renderizar
16.- Renderizado da escena
- O rendering workspace
- Motores en tempo real e offline
- Eevee e cycles
- Axustes do motor en tempo real
- Axustes do motor offline
- Renderizado de imaxes
- Renderizado de animacións
17.- Extendendo Blender I - programación visual
- O geometry nodes workspace
- Que é geometry nodes
- O editor de nodos
- Que é un nodetree
- Tipos de nodetrees
- Automatizar tarefas con programación visual
18.- Extendendo Blender II - addons
- Instalación de addons
- Addons incluídos na instalación de Blender
- Addons gratuítos
- Addons de pago
- Automatizar tarefas coa API de Blender
19.- Animación
- O animation workspace
- Tipos de animación
- Animación de transformacións
- Animación de materiais
- Simulacións de comportamentos físicos
20.- Sistemas de partículas
- Que son os sistemas de partículas
- Usos dos sistemas de partículas
- Os sistemas de tipo emitter
- Os sistemas de tipo hair
- Aplicación de materiais a sistemas de partículas
21.- Extendendo Blender III - a comunidade
- Blender hoxe / Blender today
- Blender conference
- Blediberia
- Blenderartists
- Blendernation
- Blendtuts
- Cgboost
- Cgcookie